Drevet

Allmänt
Jag läste tidigare under dagen igenom mina gamla blogginlägg. Den initiala känslan var inget ”haha” eller ett ”bravo, mannen”. Det var snarare ”åå herregud”, ”va pinsamt” och ”dåligt uppdaterat”. Nedan följer därför, i korthet, en revidering och uppdatering över min och nedan nämndas situationer: 
 
Revidering; för visst kanade jag ut på den där åkern i Väcklinge med pappa Håkans bil, men tro fan att Håkan hade friktionsdäck och inte, som beskrivet i ett tidigare inlägg, sommardäck! Friktionsdäck > uppfinningen av hjulet
 
Plot twist; för visst var den förstfödde JP favoritbarnet, men tro fan att han inte är det nu när VI har en nykläckt Edda Palm (läs hennes namn med bebisröst). Ja, jag har blivit farbror. HUMBLE BRAG 
 
Civilstatus; som Arvid i ”Utvandrarna”. (Fattar ni inte referensen är det okej, förbehållet att ni istället skolstrejkade för klimatet). Heja Greta!
 
Framtid; hålla mig uppdaterad om nästa års artist på Gisledagarna och undvika Tinder!
 
Fridens! 

Kommentera inlägget här: