Huset brinner och jag befinner mig i det

Allmänt
Kapitalism föder konkurrens. Konkurrens innebär slutet på det som inte efterfrågas. Min blogg innebär slutet på
fjortisbloggares mediokra bloggar. Visst är kapitalismen fin? Ja. Emellertid är inte min intention att varken baktala eller poängtera samtidens usla bloggar. Min avsikt är att hata på andra grejer. Därför ska jag framöver göra listor på vad jag för tillfället avskyr. Jag kommer inte följa några typiska kriterier utan vara så onyanserad och ovälgrundad som möjligt. Känner ni er träffade av hatet så har ni förmodligen bristande självdistans, hybris eller förvriden verklighetsuppfattning. Jag utelämnar dock inte möjligheten för att ni kommer förekomma i hatet. 
 
Richrage-listan:
1. Bootcuts 
2. Folk som tar sig friheten att sitta på ens bil
3. Kryckor
4. Gossip girls
5. Illaluktande människor

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Sebbe:

skriven

Fimpa på bilen då❤️