|2010 - 2019|

Allmänt
När jag inleder blogginlägg slås jag av ett måttligt självhat. Det finns något osmakligt i att anse sig själv vara tillräckligt intressant för att forcera fram pekorala blogginlägg på mer kloka och kompetenta medmänniskor. Dock så var just självhatet av måttlig karaktär. Jag vill tro att min familj och mina vänner får ut någonting av det jag sporadiskt skriver på min eftersatta blogg. Ursäktar antalet gånger "jag" har använts hittills! 

Vi går snart in i 2020 och lämnar därmed 2010-talet bakom oss (hur många gånger har den meningen nedtecknats på sistone?). Tonåren påbörjades och avslutades. Identitskriser inleddes och övervanns. Nya vänskaper har spirat medan andra har slumrat. Företeelser som format mig till den bevisligen nostalgiska, dryga och omogna person jag anser mig vara (självbild bestäms av föräldrar). Därför har jag tänkt att, fram till årsskiftet, dela med mig av positiva händelser som jag tar med mig in i det nya decenniet från det nuvarande decenniet. Det som ett slags sätt att tacka Er för att Ni gjort det senaste och fortfarande pågående decenniet SÅ JÄVLA FINT! 

Fortsättning följer...

Kommentera inlägget här: